fredag, januari 16, 2009

Man "måste ju bara" ha en blogg

I mer än 15 år har jag skrivit söndagsbrev till vänner och andra. Jag har nog inte missat mer än ett par söndagar under alla dessa år bortsett från när jag varit ute på långsegling 1995-96 respektive 2001-2002.
I mina brev har jag varit personlig med både åsikter om vad som sig tilldrager i världen och för mig för ögonblicket. Min son, http://1man2ex4kottar.blogspot.com/ , har flera gånger sagt att jag borde använda bloggen istället för söndagsbreven.

Vi får väl se hur det blir!

1 kommentar:

  1. Jag önskar er varmt välkomna till 2000-talet och bloggandets värld!

    (Och jag tar för givet att jag blir konsulterad i allehanda layout- publicerings- format- access- och säkerhetsfrågor)

    SvaraRadera

Kommentarer och hälsningar uppskattas alltid!
Men jag föredrar att du inte är anonym.